Trening

Denne treningsuken

Hei!

Som forhndsmeldt har det blitt fint lite blogging og trening de siste dagene. Kostholdet har ogs gtt helt i dass. Men snn blir det vell bare nr en er bortreist. Tilbake til hverdagen p sndag blir bra! For kompansere for mangelen p styrketrening har jeg heller gtt litt turer denne uken.





Det er kjekt g tur, men jeg foretrekker manualene, vektskivene og styrkerommet jeg :)

I morgen skal det derimot bli styrketrening. Da kjrer jeg p med en fullkroppskt siden jeg kun fr trent en gang denne uken. Jeg gleder meg massevis, og har all tro i hele verden p at det blir en knallkt. Jeg har i hvertfall mer enn fulle glykogenlager, s jeg har nok mye gi p trening. Skal forresten trene p et helt ukjent senter her ute i gokk, s jeg hper det er velutstyrt. Eller, at de i det minste har bra utvalg i frivekter.

#trening #cardio #styrketrening #fitness #fit #kosthold #mat #ferie #styrketrening #lftertft







Treningslogg uke 6

Mandag 03.02 - Frste treningskt p over 1 r!

Kneby 2x10 20kg

Hip Thrust 10xstang 2x10 25kg

Hip Abduction 3x10 65 kg

Thev 1x10 stang 1x10 25kg 1x10 30kg

Onsdag 05.02

Nedtrekk 2x10 16,5kg 1x10 13kg

Omvendt flyes 3x10 3kg

Benkpress med manualer 3x10 5kg

Tricepspress 3x10 5kg

Rygghev 3x10 7kg

Torsdag 07.02

Kneby 2x10 20kg 1x10 22kg
Hip Thrust 2x10 30kg 1x10 32 kg
Reverse hyper 3x10
Hip Abduction (inner) 3x10 65
Hip Abduction (outer) 2x10 65 1x10 75
Thev 1x10 10kg 2x10 15 kg
Sndag 09.02

Nedtrekk 1x10 19kg 3x10 26kg

Omvendt flyes 3x10 4kg

Benkpress med manualer 2x10 6kg 1x11 6kg

Tricepspress 1x10 1x9 1x6 6kg

Skulderpress 3x10 4kg

Hip Abduction (outer) 1x10 75 3x10 85

Planke 2x MAX

Knallfornyd med treningsuken! Jeg er glad for ha sett litt progresjon allerede i frste uken. Jeg fler meg utrolig svak riktignok. Fr lftet jeg MYE mer enn jeg gjr n. Men jeg regner med (og vet) at om ikke s langt tid forbigr jeg gjerne det. Satser i hvertfall p bli sterk! Ser utrolig mye frem til neste uke med flere gode kter, samt legge til fokusvelser til programmet. Jeg m ogs f beklage den merkelige skrifttypen i treningsloggen. Jeg har kopiert fra notater p macbooken (logger p iPhone som synkroniseres med mac'en inntil treningsloggboken min kommer i posten) og klarte ikke f ordnet skrifttypen p det i innlegget. Hper det ikke er alt for irriterende :)

Hvor mange kter har det blitt p dere denne uken, og hva trente dere?

#treningslogg #trening #muskler #fitness #fit

Trening 09.02

N har jeg nettopp kommet hjem igjen etter en knallkt. Fy sren s bra den var! P tross av at det var s fullt p gymmet at det ble dirkete ubehagelig, og at alle rotet s sykt med manualene at du ikke fant det du skulle ha ble det skikkelig bra. Jeg gikk litt utenfor det egentlige programmet mitt i dag ettersom det var helt umulig komme til to av velsene jeg skulle. Ingen hip thrust og rygghev p meg :'( Men det gikk veldig bra uansett. Jeg kte vekten p de fleste velsene, og jeg klarte faktisk like mange reps som jeg skulle med dem for det meste ogs. Knallfornyd!

Desverre ingen bilder i dag da det var ubehagelig mange der. Det var virkelig som sild i en tnne. Fikk forresten prvd Better Bodies tightsen i dag! Absolutt en ny favoritt. Fantastisk passform, finnes ikke gjennomsiktig, og skikkelig god g med. Neste gang jeg skal kjpe tights blir det defintivt BB-tights i flere farger!

N skal jeg bare hive i meg litt (MASSE!!!!!!) mat, s skal jeg begynne skrive innlegget med ukens treningslogg. Ha en super sndag videre!

#trening #styrketrening #fit #fitness #treningslogg

Fredagstrening

God morgen!

N har jeg nettopp kommet hjem fra trening og ftt i meg masse god mat. Jeg spratt opp av sengen kl 5, og det var trening av bein som stod p agendaen i dag, og det ble en knallkt. Det fikk virkelig over all forventning. Jeg kte belastning p hip thrust med hele 7 kg, klarte like mange sett og reps med kneby med 2 kg kt belastning, og flte alt i alt at det ble en utrolig vellykket kt. Og etter kten ble det en stund med by og ty.



Jeg hadde jo gledet meg masse til trene med nye treningsklr i dag. Men da jeg hentet pakken min i gr viste det seg at det var den andre pakken jeg hadde bestilt. S i stede for nye treningsklr ble det nytt proteinpulver. Proteinpulveret kjpte jeg fra x-life.no og det er Nanox Conquest-v6 med sjokoladesmak. Bra innhold, men jeg var ikke helt fan av smaken. Samboeren min likte det bedre enn meg riktignok. Det smaker langt i fra vondt, men litt for rart for min del. Satser p kjpe meg et annet proteinpulver med jordbrsmak nr jeg fr utbetaling. Det jeg hadde fr var i jordbrsmak og var helt utrolig godt.

Til frokost ble det mye det samme som vanlig, alts skiver med leverpostei og rdbete, og egg og kaviar, men i dag ble det en ny tvist. P Kiwi hadde de ftt inn speltlomper, s jeg lagde meg en speltlompe i tillegg. Og en ting m jeg si; speltlompe fylt med rkt kyllingskinke og cottage cheese var helt nydelig. Jeg har aldri matpakker med meg (er aldri hjemmefra lenge nok til at jeg trenger det), men dersom jeg skulle hatt med matpakke hadde det absolutt vert fast inventar i matboksen.


Mmmm!

Ellers blir det er ganske standard dag. Om noen timer skal jeg tusle bort for hente pakken med treningsklr p posten, og senere skal jeg lage sei til middag. Resten av kvelden blir det nok nyte det at det er helg.

Hper aller har en super fredag.

Har du trent i dag, og hva i sfall? :)

#trening #mat #kosthold #fredag #helg #kneby #hipthrust #styrke #fitness #fitspo

Design av:


  • INGVILD AASHEIM
  • Follow on Bloglovin hits