New in; BCAA med vannmelonsmak og Kreatin

Dette hentet jeg p posten p tirsdag!

Jeg har allerede prvd beggedeler. Kreatin skal inntas hver dag, mens BCAA skal inntas fr og under fastende styrketrening. Jeg trener da fastende alltid untatt viss jeg trener p sndager da gymmet pner ganske sent. S p torsdag blandet jeg beggedeler sammen i en shaker, og drakk ca. halvparten fr trening, og andre halvdel i begynnelsen av treningskten.

Smaken var faktisk veldig ok. Det smaker selvsagt ganske kunstig, og har en litt merkelig ettersmak, men det er overhodet ikke noe som er vanskelig f ned. Smaker egentlig ganske likt p fun light saft synes jeg. Forresten! Bruk en egen shaker/flaske til dette. Det setter nemlig smak og lukt i flasken/shakeren, og jeg vet i hvertfall at jeg ikke har s lyst p innslag av vannmelon nr jeg drikker sjokolade-shaken min ;)

I boksen med kreatin er det nok til 200 dager, mens i BCAA'en er det nok til 60 treningskter. Med andre ord har jeg bde BCAA og kreatin ganske lenge.

Begge er kjpt hos x-life.no

#kosttilskudd #bcaa #kreatin #ultimatenutrition #xlife #preworkout #trening

n kommentar


Asbjrnsdottir
-14.02.2014 kl:11:44


Nam, vannmelon :D Hvordan er det dette fungerer egentlig? For strre muskler, mer kraft/styrke eller er det for energien sin del?
atlantean
-14.02.2014 kl:12:18


Asbjrnsdottir: Jeg spiser etter periodisk faste, s jeg drikker det fr og under trening. Kreatin er for blant mange andre ting for kt styrke og muskelvekst, raskere restitusjon samt bedrer konsentrasjon og hukommelse for nevne noe. Kreatin tar jeg hver dag uansett om jeg trener eller ikke, og det er ett av de kosttilskuddene med best dokumentert effekt :)

BCAA bruker jeg dagene jeg trener. Ved ta det bryter jeg ikke ned musklene under fastet styrketrening. Det er aminosyrer, alts byggesteinene som protein er laget av. I tillegg til bevare og gi nring til musklene under fastet styrketrening s kan det gjre deg mer utholdende i styrke, samt hjelpe til s en ikke blir like sliten mentalt. Men for min del er det pga fastet styrketrening jeg bruker det :)

Skriv en ny kommentar





Design av:


  • INGVILD AASHEIM
  • Follow on Bloglovin hits